Članstvo

Vozački ispiti

Međunarodne dozvole

1987

Carinska djelatnost

  Prometni poligoni
 
AK Split - povijest

Veća pozornost motociklizmu i automobilizmu pridaje se 1930 god. kada se organiziraju brdske utrke na Uskrs 30.travnja u trogirskoj dragi i na relaciji Solin- Klis- Solin kada je pobjedio Lovro Orlić na motociklu do 250 ccm marke "Ariel". Klub je prestao s radom početkom II. svjetskog rata, ali se ponovno oformio po završetku rata. Nakon ratnog prekida klub je nastavio raditi kao Automoto društvo "SPLIT", a poznat je pod imenom AMD "Josip Vitanović" odavajući počast klubskom natjecatelju poginulom 1951 god. na utrci za Veliku nagradu Jadrana na Preluci.
U samostalnoj i nesvrstanoj Republici Hrvatskoj, a temeljem Statuta HAK-a usvojenog na Konferenciji u Puli 13. travnja 1991. god., te temeljem vlastitog Statuta, društvo nosi ime Auto klub " SPLIT " Split. Odlukom Skupštine za Dan Auto kluba utvrđen je 13. lipnja. blagdan Sv.Ante.
Danas je Auto klub "Split" sa svojih oko 5.000 članova udružen u krovnu nacionalnu organizaciju Hrvatski Autoklub koji broji 106 temeljnih i lokalnih klubova sa oko 170.000 članova širom Hrvatske i ima status temeljnog Autokluba. Auto klub "Split" temeljem Zakona o HAK-u, Zakona o udrugama, Statutu Hak-a kao i vlastitom Statutu, kao neprofitna udruga obavlja i poslove javnih ovlasti
Auto klub "Split" u svom 100%-om vlasništvu ima trgovačko društvo "Auto tours" koje radi i registrirano je za poslove prijevoza i prijenosa vozila, posredovanju u turističkoj djelatnosti, trgovini, izdavaštvu, servisnu djelatnost i dr.

Film o Auto klubu "Split" možete pogledati ovdje.
 

 

Izradio: Diagram d.o.o.